TDC Norman setup
Fra : Sørensen

Dato : 13-01-02 22:25

Hej, er det ikke muligt kun at bruge firewall og Netnanny fra ovenstående?
Jeg ønsker ikke at installere virusprogrammet, men kun de øvrigt!! Men
tilsyneladende skal hele "sikkerhedspakken" installeres sammen!?
Sørensen

--
1400 mhx AMD, 512 mb ram, 30 GB HD, Windows XP home (da), IE+OE 6.0.

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 14-01-02 21:12

"Sørensen" <ps@vestnet.dk> wrote in message
> Hej, er det ikke muligt kun at bruge firewall og Netnanny fra ovenstående?

Hvad med at spørge TDC om brugen af TDCs software-pakke? ;)

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Sørensen

Dato : 14-01-02 21:45

Tak for det fantastisk opfindsomme svar...Tænk, det har jeg faktisk prøvet -
MEN DE VED DET IKKE DERINDE. De kan ikke give noget klart svar.
Men never mind - jeg dropper helt Norman, og støtter mig til Norton istedet.
(Normans kunne ikke finde nogle virus`er for eksempel. Men første gang jeg
kørte Norton fandt den 43 inficerede filer!!) SÅ jeg tænker der er samme
kvalitetsforskel på firewalls og lign.
PSørensen

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 15-01-02 00:15

Jeg flytter lige din kommentar ned, se evt. www.usenet.dk

> "Mogens Meier Christensen" <mmc@nospam.dk> skrev

> Tak for det fantastisk opfindsomme svar...

Hmm, jeg synes da det var meget sødt/sjovt formuleret - det *er* jo rimeligt
nærliggende at spørge der, og du havde jo ikke skrevet at du havde gjort
det... ;)

Beklager hvis min kommentar virkede ubehagelig.

>Tænk, det har jeg faktisk prøvet -
> MEN DE VED DET IKKE DERINDE. De kan ikke give noget klart svar.

Hmm, hæver ikke min opfattelse af TDC, og den er ikke høj i forvejen :(

> (Normans kunne ikke finde nogle virus`er for eksempel. Men første gang jeg
> kørte Norton fandt den 43 inficerede filer!!)

Det kan jo også skyldes at den ene opdaterer sig selv automatisk, mens den
anden forventer at du gør det? Jeg kender ikke nogen af de to programmer.

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk