2 pc´ere der skal dele en netværksforbinde~
Fra : Jan

Dato : 13-01-02 21:31

Hej

Jeg skriver til jer kloge her i gruppen fordi jeg har et problem.
Jeg har lige fået en helt ny pc der kører Windows XP, i den har jeg så sat
min Netexpres forbindelse op (med atm-kort), og det kører fint.
Men gamle pc har jeg så sat hos min datter og trukket netkabel mellem dem,
men hvordan kan jeg gøre det muligt for hende også at bruge min Netexpres
forbindelse.
Hendes maskine kører Windows 98 SE og der sidder netkort i hendes - og i min
har jeg også sat netkort samt selvfølgelig ATM-kortet.
Kan jeg dele forbindelsen uden at skulle ud og købe nye ting - det håber jeg
meget da jeg vist har bruge rigeligt på den her computer nu.

På forhånd tak for hjælpen.

Jan

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 13-01-02 22:13

"Jan" <jan@surfmail.dk> skrev:
> Men gamle pc har jeg så sat hos min datter og trukket netkabel
> mellem dem, men hvordan kan jeg gøre det muligt for hende også
> at bruge min Netexpres forbindelse.

Hvis jeres netværk er fungerende, altså således at I kan hente filer
mv. hos hinanden, så kig på denne geniale side:

<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics2kxp/index.htm>

Mvh.
Mikael