hjælp med Norton internet sequrity
Fra : Thomas

Dato : 13-01-02 19:57

Hej

Jeg har netop anskaffet mig NIS og har efterfølgende erfaret at jeg ikke kan
gå ind på bl.a. ofirs og boomtowns hjemmeside uden at slå firewallen fra.
Dette er lidt irreterende. Er der nogen der kan hjælpe mig med en løsning?

Venlig hilsen
Thomas

Fra : Kasper Dupont

Dato : 13-01-02 23:48

Thomas wrote:

> [...]
> Dette er lidt irreterende. Er der nogen der kan hjælpe mig med en løsning?

Det lyder underligt. Jeg bruger ikke selv Norton, men min
firewallopsætning er meget restriktiv, og jeg har intet
problem med at komme ind på http://www.ofir.dk/ og
http://www.boomtown.net/. Er det forresten de sidder du
mener? Og hvor langt kommer du før du får problemer?

Har din firewall ikke en log over hvilke pakker den har
smidt væk? Det kunne måske give et hint til, hvad der
går galt.

--
Kasper Dupont
For sending spam use mailto:u972183+6138@daimi.au.dk

Fra : Rhythm

Dato : 14-01-02 00:56

"Thomas" <thomas.heath@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dette er lidt irreterende. Er der nogen der kan hjælpe mig med en løsning?

Jeg bruger NIS og har lige set på Ofir og Boomtown.
Jeg kan sagtens komme ind. Tror du ikke at du har kommet til at tilføje den
i listen over
de links der skal dræbes ved et uheld ?
Klik: Options/Internet Security/Advanced Options/Web
Jeg prøvede lige at lægge www.ofir.dk ind i firewallens regler her , og den
blev
blokeret prompte (hvid side og ikke andet).
Så jeg tror vist at du har kommet til at tilføje dem der ved et uheld.
Du skal bare slette linksne for at kunne bruge siten igen.

Mvh
Rhythm

Fra : Thomas

Dato : 14-01-02 17:54

Tak for svaret

> Jeg bruger NIS og har lige set på Ofir og Boomtown.
> Jeg kan sagtens komme ind. Tror du ikke at du har kommet til at tilføje
> [...]

Nej det er jeg ikke jeg har lige tjekket det.

<snip>

Ja det sker også for mig...mystisk

venlig hilsen
Thomas