hvor sælger man hest?
Fra : tina christoffersen

Dato : 11-01-02 12:13

Hej NG

Jeg har en veninde, der skal i gang med at sælge hest. Bortset fra
marked.privat.dyr.hest, hvor kan man så sætte sådan en til salg på nettet?
Og hvor er der mange, der ser den?

Mvh. tina

Fra : LARS FISCHER

Dato : 13-01-02 17:11

Hej
DU kan prøve med denne http://f-h.homepage.dk/
Jeg ved ikke hvor mange der kigger men hans tæller står på 41122
Hilsen Lars

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 13-01-02 22:27

Hvad med den blå avis..

www.dba.dk

Det er jo også en mulighed.

Fra : Mette B

Dato : 14-01-02 10:36

> [...]
>
> Jeg har en veninde, der skal i gang med at sælge hest. Bortset fra
> marked.privat.dyr.hest, hvor kan man så sætte sådan en til salg på

Hejsa.
www.heste-nettet.dk under Markedspladsen, kan man sætte heste til salg,
og der er rigtig mange der læser annoncerne derinde.
Mvh Mette.

Fra : Bjark Bo Christensen

Dato : 14-01-02 14:15

"Mette B" <mette@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> På www.heste-nettet.dk under Markedspladsen, kan man sætte heste til salg,
> og der er rigtig mange der læser annoncerne derinde.

Hvilken race er hesten? Er din veninde medlem af f.x. Dansk Varmblod, kan
hun sætte sin hest til salg der. Det samme gælder Dansk Frieser Forbund og
mange andre hesteraceforeninger.

Med venlig hilsen
Anette

Fra : Anet

Dato : 15-01-02 10:56

prøv www.annoncemarkedet.dk

hilsen

Anet

Fra : tina christoffersen

Dato : 15-01-02 21:06

Hej igen

Tusinde tak for idéerne! Desværre er der sket det, at det lille myr er gået
hen og er blevet halt, så nu klapper veninden lige hesten, indtil hun har
fået taget et røntgenbillede. Men vi gemmer adresserne...

Mvh. tina

Fra : boe

Dato : 16-01-02 10:31

> [...]
> Hej NG
>
> Bortset fra
> marked.privat.dyr.hest, hvor kan man så sætte sådan en til salg på

Mvh. Trine!

Fra : Richard Nybo

Dato : 02-02-02 22:14

Hej Tina!
Man kan sætte heste til salg på hestenettet og hestebørsen. Hvis du går ind
på en søgemaskine og skriver "Hest" så kommer der jo en masse sider med
heste. Så kan du ...eller din veninde jo selv kigge dem igennem og så
annoncere med hest til salg på de gode sider.

M.V.H. Camilla

Fra : taina

Dato : 03-02-02 22:05

Hej Camilla

Tak skal du have. Problemet er dog blevet løst i mellemtiden - jeg har
nemlig selv købt det lille myr! Så nu glæder jeg mig bare til at være
hesteejer for første gang.

mange glade hilsener fra tina