Lidt hjælp, og en tak!
Fra : Guess

Dato : 13-01-02 14:11

Lige til det sjoveste først! Tak til Jer der har postet diverse indlæg om
acne. Jeg skal på apoteket i morgen og spørge efter det der
"Basiron-erstatning".

Og lige en forespørgsel på en god plastickirurg (?) der laver
blodsprængninger på ben.

Håber at komme videre i min lille sag om at få normale ben igen

Venligst Guess (Anne)

Fra : A. Knudsen

Dato : 13-01-02 14:32

Aner ikke , hvor i landet , du bor.
Men ved fra en kollega, at de er dygtige på Mølholm Klinik, i Vejle , til
dette.

Hilsen
A.knudsen

Denne mail er viruschekket af Norton Antivirus 2002.

Fra : Guess

Dato : 13-01-02 15:56

"A. Knudsen" <anyaxxx@esenet.dk> wrote in message

> Aner ikke , hvor i landet , du bor.

Nåårh nej..Det glemte jeg... Jeg bor i Nordsjælland...

Fra : Christian

Dato : 15-01-02 00:31

Det var da så lidt

Mvh