Display af RedHat med X-Windoows
Fra : Gert Andersen

Dato : 13-01-02 14:18

Hej NG

Er der nogen som kender en god opskrift på, hvordan man sætter X-Windows
op på RedHat 7.2, således at det er muligt at få hele displayet sendt
til en anden maskine. I dette tilfælde en XP med Winaxe, hvor jeg ønsker
at få vist hele KDE eller Gnome desktoppen.

Hilsen
Gert

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 13-01-02 14:43

Gert Andersen wrote:

> Hej NG
>
> Er der nogen som kender en god opskrift på, hvordan man sætter X-Windows
> op på RedHat 7.2, således at det er muligt at få hele displayet sendt

Skal det kører igennem XDM?

Du kan evt. også prøve VNC eller http://cygwin.com/xfree/

Fra : Gert Andersen

Dato : 14-01-02 09:29

In article <MPG.16aba77cde356467989680@news.worldonline.dk>,
ga@fjern.toppen12.dk says...
> [...]
> til en anden maskine. I dette tilfælde en XP med Winaxe, hvor jeg ønsker
> at få vist hele KDE eller Gnome desktoppen.

Hej

Ja, jeg vil godt bruge XDM, så jeg får hele login processen

Gert

Fra : Peter Dalgaard BSA

Dato : 14-01-02 13:14

Gert Andersen <ga@fjern.toppen12.dk> writes:

> In article <MPG.16aba77cde356467989680@news.worldonline.dk>,
> ga@fjern.toppen12.dk says...

> Hej
>
> Ja, jeg vil godt bruge XDM, så jeg får hele login processen

Jeg har ikke rodet med den slags fornylig, men...

Prøv at rette i gdm.conf. Første linje under [xdmcp]. Muligvis skal du
også pille ved fontserver setup.

--
O__ ---- Peter Dalgaard Blegdamsvej 3
c/ /'_ --- Dept. of Biostatistics 2200 Cph. N