Internet virker tlf. er død.
Fra : Steen Sparrman

Dato : 13-01-02 11:57

Hej inden jeg går i klinch med TDC vil jeg lige høre, om der kan være andet
galt end det jeg konkluderer, at mit skille filter ikke længere virker. Jeg
har lige flyttet mit grej til et andet rum, herefter nul tlf. forbindelse
kun internet.

Nogen der har et bud??????

Udstyr TDC NE2 der virkede for et på timer siden.

Fra : Jesper Skriver

Dato : 13-01-02 12:16

On Sun, 13 Jan 2002 11:57:20 +0100, Steen Sparrman wrote:
> [...]
> har lige flyttet mit grej til et andet rum, herefter nul tlf. forbindelse

Ja - at du har gjort noget galt i forbindelse med flytningen.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456
FreeBSD committer

Fra : Jens

Dato : 13-01-02 12:06

"Steen Sparrman" <steen@sparrman.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun internet.
>
> Nogen der har et bud??????
>
> Udstyr TDC NE2 der virkede for et på timer siden.

Har du prøvet at flytte det tilbage igen for at se om det så virker ?

Jens

Fra : Steen Sparrman

Dato : 13-01-02 12:13

Nææ det har jeg ikke og kan nu heller ikke se hvad det skulle gøre, da det
er den samme ledning. Kun en flytning af stikdåsen. I tilfælde af et brud på
ledningen ville intet vel virke??

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 13-01-02 12:21

> [...]
det
> er den samme ledning. Kun en flytning af stikdåsen. I tilfælde af et

Måske har du samlet tingene forkert..

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Steen Sparrman

Dato : 13-01-02 13:11

Problem løst. Årsag brud på kabel.
Tak for hjælpen

Fra : Martin Mann

Dato : 15-01-02 19:44

Hejsa,

Som en rosin i pølseenden kan jeg da lige tilføje, at ADSL faktisk kan
køre på én kobber ledning. Den behøver altså *ikke* nødvendigvis et par;
men dette kan din POTS linie ikke finde ud af: Derfor får du det omtalte
resultat.

Mvh
Martin Mann ;)

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-01-02 20:11

"Martin Mann" <news@poundbang.dk> skrev i en meddelelse
> Som en rosin i pølseenden kan jeg da lige tilføje, at ADSL faktisk kan
> køre på én kobber ledning.

Hvordan?

http://www.makr.dk/?javaspil - Underholdning for folket

Fra : Steen Garbers Enevol~

Dato : 16-01-02 07:22

> "Martin Mann" <news@poundbang.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvordan?

Det vil jeg også gerne vide...

ADSL (og de fleste andre flavors af DSL) bruger et *par*. Signalet føres
differentielt mellem de to ledere.

Mvh Steen