Fjerne Flashplayer plug-in?
Fra : Lars Højberg

Dato : 13-01-02 04:32

Er det muligt HELT at fjerne sit Flashplayer plug-in, da jeg har
brug for at teste et flash detect script?

MVH. Lars

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Dyl

Dato : 13-01-02 14:14

Gør evt. som jeg - instalér 2 forskellige browsere, og fjern plug-in'et for
den ene.

I mit tilfælde har jeg fjerne plug-in'et (via "Help" - "About plugins" kan
du se hvad du skal fjerne og hvor på din maskine det ligger) i
Netscapebrowseren, og beholdt den i IE da jeg samtidigt også bruger Netscape
til at teste andre ting med.

/ Bjarne

Fra : Michael Peo

Dato : 14-01-02 09:56

Dyl har fat i den lange ende hvis du spørger mig, da det faktisk ikke er helt 'lige til' at afinstallere
plugin'et, men det kan dog lade sig gøre. Se MM technote "How to uninstall the Flash plug-in and ActiveX
Control for testing detection schemes"
http://www.macromedia.com/support/flash/ts/documents/remove_player.htm