køb af lydkort?
Fra : Per Brix

Dato : 13-01-02 00:46

Hejsa
tænker på at købe et andet lydkort, jeg bruger det som fulgte med mit
bundkort (soltek sl-75kav) via ac97
Jeg vil højest bruge 400,-
Har set på: SoundBlaster Live! Player 5.1 Bulk og
Maxi Sound MUSE fra Hercules.
Så til spørgsmålet: er der nogen grund til at skifte til et af disse, eller
skal jeg bare beholde det jeg har?

På forhånd tak

VH Per

Fra : Wizeguy

Dato : 13-01-02 01:57

"Per Brix" <per-randi@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Maxi Sound MUSE fra Hercules.
> Så til spørgsmålet: er der nogen grund til at skifte til et af disse,

Af de to kort er Soundblaster Live! 5.1 det bedste, og klart bedre end dit
on-board lydkort.

--
Best regards/venlig hilsen
Anders Albrechtsen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-01-02 02:18

"Per Brix" <per-randi@mail1.stofanet.dk> skrev....

> Så til spørgsmålet: er der nogen grund til at skifte til et af
> disse, eller skal jeg bare beholde det jeg har?

Det afhænger jo af hvad du bruger dit lydkort til.

--
Kent Oldhøj - Dansk Overclocking FAQ:
http://oldhoj.dk/overclockingfaq.htm

Fra : Per Brix

Dato : 13-01-02 16:35

jeg bruger det mest til spil og mp3

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-01-02 17:42

"Per Brix" <per-randi@mail1.stofanet.dk> skrev....

> jeg bruger det mest til spil og mp3

Jamen i såfald vil du få en langt bedre oplevelse hvis du skifter.
Jeg kender desværre ikke Hercules kortet, så jeg skal ikke kunne
fortælle hvilket af de 2 kort du overvejer der er at foretrække.

Fra : Torben O.

Dato : 13-01-02 02:18

Jeg har i en periode kun kørt med mit onboard-lyd, men efter at have
installeret mit Creative Live! 5.1 kan jeg kun sige at det er et fedt
kort...og så er der noget rigtig godt software med.