Voksenhold søges
Fra : Trine

Dato : 12-01-02 21:27

Hej NG

Jeg er en pige på snart 30 år, og solgte min sidste hest for 10 år siden, og
derved også stoppede ridningen på grund af uddannelse, job, familie mv.
Jeg har nu fået barn, mand job...Hver gang jeg ser en hest, et tv program
om heste, en reklame for rideudstyr og lign. så får jeg en lyst til at
starte med at ride igen. Da det alligevel snart er 10 år siden jeg stoppede
med at ride, så er rideegenskaberne nok forsvundet en del, derfor jeg søger
et rideskole hold, kun med voksne og med 5 - 7 ryttere på holdet.
Er der nogen der varmt kan anbefale et sted i Kbh. området, så ville jeg
være rigtig glad.

Mange hilsner
Trine Andersen

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 12-01-02 22:42

In article <nW008.126$124.3044@news.get2net.dk>, Trine wrote:

[klip - Trine savner at ride ]

> Er der nogen der varmt kan anbefale et sted i Kbh. området, så ville jeg
> være rigtig glad.

Nu er Kbh jo ikke helt lille. Det hjælper ikke at jeg anbefaler
steder i Nordsjælland hvis du selv bor på Amager, eller...

I Lyngby området vil jeg henvise til Lyngby Tårnbæk Ridecenter
på Stenrødgård. De har et antal heste og nogle? beridere der
underviser. Det foregår dog kun i ridehus, der er ikke mulighed
for at ride i skoven.

JonB

Fra : Tina

Dato : 13-01-02 11:20

"Trine" <Miomusen@ofir.dk> skrev i news:nW008.126$124.3044@news.get2net.dk
> [...]
> et rideskole hold, kun med voksne og med 5 - 7 ryttere på holdet.
> Er der nogen der varmt kan anbefale et sted i Kbh. området, så ville jeg

Ballerup Rideskole har "voksenhold" dvs. unge kan godt gå der, men af en
eller anden grund tiltrækker hesteholdene - både begynder, let øvet og
øvet - forholdsvis voksne i alderen 25-60 år.

Ballerup Rideskole har en hjemmeside på www.rytteren.dk

God fornøjelse med at begynde igen

Mvh

Tina

Fra : Anet

Dato : 15-01-02 11:01

Hej Trine

Jeg holdt selv en pause i ridningen da mine børn var små. Det blev til 10 år
men nu er jeg i fuld gang igen og hvor jeg dog savnede det helt vildt. Det
er lidt med ridningen som med at cykle. Har du først lært det så glemmer du
det aldrig helt og det kommer hurtigt igen.

hilsen Anet

Fra : Trine

Dato : 16-01-02 21:34

Anet <anet49@hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:a20uu6$2jb2$1@news.cybercity.dk...
> [...]
du
> det aldrig helt og det kommer hurtigt igen.

Hej Anet
Jaa, det er ligesom når manden herhjemme, ser fodbold om vinteren, han får
sådan en kløe i benene.
Jeg håber, at jeg finder et godt sted, og hvor jeg også kan introducere min
pode for hestesporten. Det ville jo være helt fint.

Hilsen
Trine

Fra : Trine

Dato : 16-01-02 21:38

> [...]
> eller anden grund tiltrækker hesteholdene - både begynder, let øvet og
> øvet - forholdsvis voksne i alderen 25-60 år.

Hej Tina
Tusind tak for oplysningerne. Jeg har kikket på Ballerup Rideskoles side, og
det ser interessant ud. Jeg vil tage der ud og få en prøvetime, for ligesom
at se det hele lidt an, og for at se om det nu også er det rigtige valg..at
starte med ridningen igen.
Hilsen
Trine

Fra : Pumpkin

Dato : 13-03-02 16:50

Hejsa
Et forslag til voksenridning:
Fortunens ponycenter.
Ved Fortunen 33 i Lyngby.
Der er bøde hold for voksne og børn.Begyndere og øvede.
De har ikke ridehus, men rider på bane og i skoven.
Håber det kan bruges.

Helle