"Siden findes ikke"
Fra : ejvind munk

Dato : 12-01-02 20:09

Jeg oplever tit det mærkelige, at når jeg søger på nogle www-adresser,
kommer den frem med" siden findes ikke" - så kan jeg gå over på en anden
computer og søge samme side - så findes den!!!

Der må være et eller andet der skal rettes i Explorer, men hvad?

mvh
ejvind munk

Fra : John Andersen

Dato : 15-01-02 11:42

En start kunne være at sætte indstillingerne til standard, og så systematisk lave alle dine egne ændringer indtil du ser hvornår det går galt.....
Du kan og checke om proxy og evt. automatisk reg. af indstillinger er det samme på de to maskiner.

Med venlig hilsen / best regards
John Andersen