installation af staroffice?
Fra : claus larsen

Dato : 12-01-02 16:24

Jeg har nu downloaded filerne til staroffice. Hvordan skal jeg
installere dem? Jeg har prøvet at åbne dem, men det afføder en lille
boks der spørger mig om hvad der kan åbne dem.

Skal de installeres igennem en editor? Eller hur?

Venlig hilsen Claus Larsen.

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-01-02 17:21

On Sat, 12 Jan 2002 16:24:11 +0100, claus larsen wrote:

> Jeg har nu downloaded filerne til staroffice. Hvordan skal jeg
> installere dem?

Det står beskrevet på websitet hvorfra man henter StarOffice:

<http://www.sun.com/software/star/staroffice/5.2/get/download.html>

Mvh.

--
"Well, I'm a moon around you" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk

Fra : Claus Larsen

Dato : 12-01-02 22:20

Adam Sjøgren <asjo@koldfront.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:873d1bfsmg.fsf@virgil.koldfront.dk...

> Det står beskrevet på websitet hvorfra man henter StarOffice:
>
> <http://www.sun.com/software/star/staroffice/5.2/get/download.html>

Der står:

Linux: For customers who downloaded StarOffice as one single file:
>From the command line, change directory to the directory into which you
downloaded the StarOffice file and run the following:

Danish: so-5_2-ga-bin-linux-da.bin

Betyder det ikke at jeg skal ind i en editor?

Hilsen Claus Larsen

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 12-01-02 23:19

On Sat, 12 Jan 2002 22:19:58 +0100, Claus Larsen wrote:

> Der står:

Længere oppe står der:

"Note for Linux and Solaris[tm] customers only:

It will be necessary for a chmod command to be executed to set read,
write, and execute permission.

For example:

% chmod 777 *.bin

Once you have set the permissions, you can run the setup, and
StarOffice 5.2 will do the rest."

> [...]
> you downloaded the StarOffice file and run the following:

> Danish: so-5_2-ga-bin-linux-da.bin

> Betyder det ikke at jeg skal ind i en editor?

Nej. Hvor læser du det?

Du har downloadet et program der kan køres, hvis du giver det de
rigtige permissions.

Mvh.

Fra : Claus Larsen

Dato : 13-01-02 11:33

Adam Sjøgren <asjo@koldfront.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:87r8ovusau.fsf@virgil.koldfront.dk...
> [...]
>
> For example:
>
> % chmod 777 *.bin
>
> Once you have set the permissions, you can run the setup, and

Nåja " read the fucking manuel" :0/

Venlig hilsen Claus Larsen.

Fra : N/A

Dato : 13-01-02 11:33