en lille smule kritik af intro ønskes
Fra : Rasmus Christensen

Dato : 12-01-02 16:34

Hej hvis der er nogle der vil se min intro og give deres
vudering.
Det er første gang jeg har lavet flash, så alle de smarte ting er
ikke lige kommet med......
/Rasmus

p.S det er kun selve introen der skal ses det er andet er bare
noget prøve........

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Rasmus Christensen

Dato : 12-01-02 16:41

Hov i får lige en URL www.jjnet.dk

Fra : Michael Peo

Dato : 14-01-02 09:53

Det er koldt og jeg sku stå op i bussen her til morgen, så du får lige to hurtige mandags-stik.

1. Intro'en passer ikke særligt godt sammen med det øvrige site - alt for lidt hvis du spørger mig.

2. Hvilket formål tjæner din intro ?

...Damn, de var lige til benet hva'?

/peo
www.bandage.dk