Rejse til USA's Vestkyst! WWW.HONNY.DK
Fra : Jan Tovgaard

Dato : 12-01-02 16:00

hejsa alle!

vi har været ved at lave en hjemmeside om vores
rejse til USA's vestkyst, hvor vi i over en måned
kørte rundt i en lejet bil, og besøgte bla. Los angeles,
Mexico, Las Vegas, San Francisco o.s.v.

Læs mere på www.honny.dk
I er meget velkommen til at skrive og give kommentarer!

hjemmesiden har adskillige hundrede billeder fra turen..

mvh jan & mette

Fra : Thomas Krath

Dato : 12-01-02 16:54

Hvor er det lige man ser de billeder og hvad har det med biler at gøre???

--
Venligst
Thomas Krath

Fra : SGF

Dato : 13-01-02 12:26

"Thomas Krath" <tkrath@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvor er det lige man ser de billeder og hvad har det med biler at gøre???

> [...]

Tjaa....jeg kan heller ikke finde dem - eller ret meget andet på den side.

Mvh
Søren

Fra : Henrik Vest

Dato : 14-01-02 01:08

> Hvor er det lige man ser de billeder og hvad har det med biler at gøre???

Nå skidt, han bruger da ordrene
så må det jo ha sin berettigelse i gruppen ...
Henrik V. hallo_derude@hotmail.com

Fra : Jacob Olsen

Dato : 12-01-02 17:32

Kanon.... sad faktisk lige og ledte efter en rejsebeskrivelse, da
jeg selv er ved at planlægge sådan en tur

Fra : Søren H. Wind

Dato : 12-01-02 22:43

Hvor pussigt.. Lille mor og jeg talte om det så sent som igår....

Hvad skal man forvente af slutpris på sådan en tur ???

Jeg læser lige vidre, og sender et link til konen...
--
Med venlig løvehilsen
Søren HDI' Wind - www.peugeotklubjylland.dk

Fra : Deaster

Dato : 12-01-02 23:49

> [...]
> I er meget velkommen til at skrive og give kommentarer!
>
> hjemmesiden har adskillige hundrede billeder fra turen..

Jep, den annoncerede du også for for en 3-4 måneders tid siden, er der sket
noget nyt eller skal du bare have flere hits på siden ?

Brug venligst opslagsgrupperne til den slags.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig