Re.. Det hjælper at råbe op
Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 12-01-02 13:37

Hej Gruppe

Det er på bagsiden af BT. i dag Lørdag...12 januar.

Mvh. Lars

Fra : Mette B

Dato : 12-01-02 14:14

Den er også på BT's hjemmeside. Nedenstående skulle være et direkte link til
historien.
Mvh Mette.
http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=right&aid=83839

Fra : x Vuf x

Dato : 13-01-02 23:35

Sat, 12 Jan 2002 14:14:06 +0100, Mette B wrote:

>Den er også på BT's hjemmeside. Nedenstående skulle være et direkte link til
>historien.
>Mvh Mette.
>http://www.bt.dk/Nyheder.pl?c=right&aid=83839

Han sku' dælme ha' frataget sin dyrlægetilladelse!!!

--
Mvh Sonja webmaster@***sonpet.com fjern de 3*
http://www.sonpet.com/

Papillonhvalpe: 17/10 tricolour 2 piger

Updatet 12.01.2002
-

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 12-01-02 23:37

> Hej Gruppe
>
> Det er på bagsiden af BT. i dag Lørdag...12 januar.
>
> Mvh. Lars

Hej Lars

Hvor blev jeg harm da jeg læste artiklen i BT her til aften, hvor er det
ubetænksomt af den dyrlæge, han skal bare ikke ha' lov til at forblive
dyrlæge.
Jeg håber at det går bedre med hende, og ønsker dig alt muligt held og
lykke. Håber også vi kommer til at høre nyt hvis der er nyt i sagen.

Mange hilsner fra

Bolette og Nicki

Fra : Lars Gaardsøe

Dato : 16-01-02 23:58

Hej G..

Tak for de pæne ord.
Det går fint med Hende....Jeg venter på afgørelsen fra Veterinærafdelingen,
og skal nok poste.. resultatet her, når det kommer.

Mvh.Lars

Fra : Punish the deed,not ~

Dato : 13-01-02 12:17

Det er da ret flot at du har fået dem til at trykke historien ! så må man da
håbe at det får nogle konsekvenser for lægen ! men hvordan fungerer det med
Veterinærafdelingen ? og hvad er det egentlig? bliver det også lukket nu af
regeringen? det skulle jeg bare have vidst dengang jeg gik hos to
forskellige dyrelæger der tilsammen tog 4-5 billeder af min hunds pote og
sagde at intet var i vejen og gav ham hormonpiller o.s.v. men da jeg kom ind
på landbohøjskolen kunne de ved første billede se at der var en pote der var
brækket ! det kostede lige mit forsikringsselskab 5000 og min hund en masse
lidelser i 3 mdr bare jeg havde vist at man kunne klage nogen steder så
havde jeg også gjort det .