Vigtigt: phpMyAdmin problem ved indlæsning~
Fra : StartLinket.dk

Dato : 12-01-02 13:43

Jeg har en portal på www.startlinket.dk
Den bruger en mysql database til at gemme sine oplysninger i, men hvis jeg
skal flytte den fra et sted til et andet eller fra min server til min egen
computer.
Så tager jeg en dump og får så en fil der hedder sdfklsdflk.sql
Den går jeg så ind i PhpMyAdmin og vælger og får den så til at lægge den ind
i en ny database.
Men så kommer fejlen.
I bunden står der: MySQL said: You have an error in your SQL syntax near
'html','Første drop down menu','
Fejlen viser sig at komme fra nogle rækker som er html koder og andet.
Det tror den så at den skal tolke og vise, men det skal den jo ikke.
Derfor ligger den det tolkede ind hvor den viser alle de drop down menu´s og
formularer at der er.

Hvorfor dog det og hvordan kan det undgåes?
Jeg har imidlertid fundet ud af at jeg bare kan fjerne alt indholdet af de
fire eller fem rækker dér hvor html koderne nu er.
Men det er jo bare besværligt da jeg så bagefter skal hen og ligge dem ind
igen.

Men hvis der ikke kan gøres noget ved det, så synes jeg nu at PhpMyAdmin er
MEGET dårligt!

Jeg kan godt sende et screenshot af det til jer hvis I ikke rigtig forstår
mig...

Jeg undskylder mange gange hvis dette ikke er den rette gruppe for dette
spørgsmål...

--
M.v.h Morten Jørgensen
Bannerbytte, topliste & portal: