VHS til DVD
Fra : jg

Dato : 12-01-02 21:35

Hej !
Jeg vil konverter alle jers gammle famile VHS optaagelser, fotos eller
bryllupsvideooptagelser på 3 timers DVD. for en rmilge pris på 1200 kr.-

Jeg er i gang med lav bestilinger for kunde.

kontakt : ydun@image.dk
eller : 21603580

:o/
JG

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-01-02 13:11

For det første er din annonce ikke velkommen her i gruppen,
for det andet bliver det en dårlig kvalitet - jeg har prøvet det med
professionelt udstyr,
og for det tredje har du en uhørt høj pris for det arbejde !

Slet dit indlæg: Meddelelse, Slet meddelelse

Ser jeg det igen bliver der indgivet klage til din udbyder!
--
Hxxxxx

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 12-01-02 15:23

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Slet dit indlæg: Meddelelse, Slet meddelelse
>
> Ser jeg det igen bliver der indgivet klage til din udbyder!
******************

Føj.
Jeg synes det lyder OK når man sammenligner
prisen for overspilning af 8 mm. til VHS hos fotohandleren.

Og kvaliteten kan sagtens laves så det rigeligt matcher
det originale vhs "kvalitet"..

Det kan det med DIVx og en fornuftig bitrate, så hvorfor
ikke også til DVD...

MVH

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-01-02 15:42

> [...]
> det originale vhs "kvalitet"..
>
> Det kan det med DIVx og en fornuftig bitrate, så hvorfor

Jeg kan købe discne for 50 kr stykket plus moms og CopyDan ialt ca 75 kr.
Det giver 1125 kr i arbejdsløn for at starte en DVD recorder et par gange.
Sikke en OVER pris!!!!

Der er jo ikke tilbud om editering - det tager tid. Det tager sgu ikke tid
at starte en DVD recorder.

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Henning

Dato : 12-01-02 17:12

>Jeg kan købe discne for 50 kr stykket plus moms og CopyDan ialt ca 75 kr.
>Det giver 1125 kr i arbejdsløn for at starte en DVD recorder et par gange.
>Sikke en OVER pris!!!!

Overpris? Det er som den gamle vittighed med at reparere computeren;
det koster 25 kroner for en hammer, men 1175,- at vide hvor der skal
slåes.
Vil du ikke betale, står det dig frit for at finde en anden.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Mogens Meier Christe~

Dato : 12-01-02 19:59

"Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message

> Ser jeg det igen bliver der indgivet klage til din udbyder!

Da det ikke er den eneste gruppe han har spammet ser jeg ikke nogen grund
til at vente med at ingive klage.

Ønsker nogen at klage skal de sende en kortfattet klage til
news-abuse@wol.dk, sammen med hele indlægget inkl. headere (CTRL-F3 i
Outlook).

--
Mvh. Mogens
www.momech.dk

Fra : Karsten Olesen

Dato : 12-01-02 20:11

"Mogens Meier Christensen" <mmc@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Lund Sørensen" <milux@SLETDETTEimage.dk> wrote in message

> Da det ikke er den eneste gruppe han har spammet ser jeg ikke nogen grund
> til at vente med at ingive klage.

*********************

Er jeg den eneste som ikke føler mig berørt personligt af et
måske knap velplaceret indlæg ???

Jeg håber ikke de gider ta' sådanne politifolk seriøse..;o/

MVH

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 12-01-02 23:05

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste som ikke føler mig berørt personligt af et
> måske knap velplaceret indlæg ???

Ja.

> Jeg håber ikke de gider ta' sådanne politifolk seriøse..;o/

Der er da heldigvis nogen der prøver at holde lidt orden i disse grupper
eller vil der blive total kaos.
Hvorfor kan ingen tåle at blive irettesat idag?
Hvad er der sket i dette engang så yndige land?

mvh
Henning

Fra : Madsen

Dato : 12-01-02 23:27

Henning Præstegaard skrev:

> Hvorfor kan ingen tåle at blive irettesat idag?

Det er nok de her overforkælede børn af tressergenerationen
IMHO.

Madsen.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-01-02 00:04

> Det er nok de her overforkælede børn af tressergenerationen
> IMHO.
******************

Forældrene har alene opgaven at opdrætte børnene....

Fra : Madsen

Dato : 13-01-02 00:05

Karsten Olesen skrev:

> Forældrene har alene opgaven at opdrætte børnene....

Og?

Madsen.

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-01-02 11:02

> Og?
**************

Haha..jeg glæder mig til det igen blir' umoderne
at sige "og", for så vil du få det svært...

Men, har man ingen børn, er et "og" vel på sin plads !

Fra : Karsten Olesen

Dato : 13-01-02 00:03

"Henning Præstegaard" <uncle@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Der er da heldigvis nogen der prøver at holde lidt orden i disse grupper
> eller vil der blive total kaos.
*************
Det er tegn på svaghed, hvis ikke man behersker mulig kaos.
*************
> Hvorfor kan ingen tåle at blive irettesat idag?
********
Hvorfor skal nogen være bedre end andre ?
********
> Hvad er der sket i dette engang så yndige land?
***************
Ved ikke, men godt vi har fået en ny regering
og resten er jo gruppen uvedkommende...skamsig..spammer...

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-01-02 15:57

Klage sendt til news-abuse@wol.dk

Opfordre andre til at gøre det samme!!