Leveringstid for Ticali og CC?
Fra : Caspar Møller

Dato : 12-01-02 11:51

Er der nogen der har erfaringer med den reelle leveringstid for Tiscali
og/eller CC? Nærmere betegnet på Nørrebro. Evt. erfaringer med hvordan man
får speedet processen op?

Mvh Caspar

Fra : John Sahl

Dato : 12-01-02 12:14

"Caspar Møller" <usenet@e-box.dkX> wrote in message news:a1p4e9$rat$1@sunsite.dk...
> Er der nogen der har erfaringer med den reelle leveringstid for Tiscali
> og/eller CC? Nærmere betegnet på Nørrebro. Evt. erfaringer med hvordan man
> får speedet processen op?

Det skal nok regne med, at det gennemsnitligt tager ca 30 dage..

Processen speedes nemmest op ved at opkøbe TDC

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Jonas Holt

Dato : 12-01-02 12:39

> Er der nogen der har erfaringer med den reelle leveringstid for Tiscali
> og/eller CC? Nærmere betegnet på Nørrebro. Evt. erfaringer med hvordan man
> får speedet processen op?

Nørrebro - hvilken by? Horsens, Århus, Kbh., Randers, Vejle, Fredericia, Nykøbing Mors eller ?

Kom og besøg mig - jeg bor i nr 11...

Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Caspar Møller

Dato : 12-01-02 13:12

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> wrote

> Nørrebro - hvilken by? Horsens, Århus, Kbh., Randers, Vejle, Fredericia,
Nykøbing Mors eller ?

Nykøbing Mors selvfølgelig, kender du andre?

Mvh Caspar

Fra : Jonas Holt

Dato : 12-01-02 16:38

> Nykøbing Mors eller ?
> >

> Nykøbing Mors selvfølgelig, kender du andre?

Umiddelbart kender jeg seks andre. Er du lettere tungnem eller har du bare svært ved at tælle? - men jeg kender
desværre ikke noget til leveringstiderne på Mors.

Kom forbi og få en øl en dag. Jeg bor Algade 11

Jonas Holt & CBR600F2 - i hi

Fra : Thog

Dato : 15-01-02 02:19

"Jonas Holt" <jholt@norden-fjords.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
svært ved at tælle? - men jeg kender
> desværre ikke noget til leveringstiderne på Mors.
>
> Kom forbi og få en øl en dag. Jeg bor Algade 11

Alle er velkomne hos mig alle ugens 7 dage 24 timer.

Rosenhøj 14 c

Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 12-01-02 17:46

Hej Caspar !

Jeg bestilte ADSL hos Cybercity d. 14. november og det hele var oppe at køre
d. 23. november !
Nu skal jeg dertil sige, at der gik lidt koks i bestillingen - men for en
gangs skyld til min fordel !

Onsdag d. 21. november stod der lige pludselig en TDC-Tekniker der ville
lave stikket til mig. Jeg havde ikke fået besked fra CC at han ville komme
den dag, og da jeg ringede til dem havde de ikke engang fået af vide om der
i det hele taget var rå kobber nok på min adresse. Med andre ord CC anede
heller ikke han ville komme.

Men jeg gav selvølgelig manden lov til at lave stikket, hvorefter jeg
ringede til CC og sagde, at nu vil jeg gerne have noget udstyr - og det kom
så fredag d. 23. november.

1-2-3-plug it in - og så kørte det ! Det var fedt !

Vh
Peter