Confirm
Fra : Jan Clausen

Dato : 12-01-02 11:30

Jeg skal bruge en confirm-box, der skal poppe op når en bruger vælger at
slette sin profil
Jeg er en smule i tvivl om hvor jeg skal sætte den ind henne.
Skal den sættets ind på linktet, og hvordan ??
Mit link ser således ud :
Hvor sætter jeg så boxen ind. Det kan vel ikke gøres med en OnClick=""
og det kan vel heller ikke gøres i selve dokumentet hvor posten slettets

????

Fra : Mikael Hilligsøe

Dato : 13-01-02 02:05

hvad med:
onclick="return confirm('Er du sikker på at du vil slette din profil?');"

....hillig