Microsoft Wireless Desktop vs. Counter Str~
Fra : Thomas H. Pedersen

Dato : 12-01-02 09:01

Hej

Har lige installeret Microsoft Wireless Desktop og har opdaget, at den
absolut er uvenner med Counter Strike. Taster "sidder fast" (ikke fysisk) og
hvis jeg løber fremad kan jeg ikke styre med musen. Det hele reagerer meget
langsomt og det er som om der ikke er "båndbredde" nok fra tastatur/mus til
PC.

I Return to Wolfenstein er problemet mindre udtalt, her oplever jeg "kun"
sløvt response og taster der sidder fast.

Min PC
AMD Athlon 600MHz
Asus K7V bundkort
Gefore 256
385MB PC-133 RAM
Sound Blaster 1024 player
DIVA USB ADSL modem
Microsoft Wireless Desktop (!)
Windows XP Home Edition

Nogen der kan hjælpe eller har idéer? Eller er det her wireless halløj bare
ikke hurtigt nok?

MVH
Thomas

Fra : Simon Mikkelsen

Dato : 15-01-02 19:06

D. Sat, 12 Jan 2002 09:00:38 +0100 syntes "Thomas H. Pedersen"
<thomas@remove_this.hoerup.dk> at dk.edb.hardware skulle vide at
<E2S%7.18227$Zm5.1732901@news000.worldonline.dk>.

> [...]
>PC.
>
>Nogen der kan hjælpe eller har idéer? Eller er det her wireless halløj bare

Det trådløse reagerer generelt ikke hurtigt nok til spil. Derudover har MS
aldrig været gode til at lave tastaturer, og deres hastigheder har heller
ikke været meget bedre.

Det med taster der ikke reagerer har jeg selv oplevet på et MS tastatur -
på to forskellige computere. Her var det caps lock, som først ville
"slukke" ca. hver 4. gang. Den havde derimod ingen problemer med at virke
når jeg ramte den ved et uheld. Jeg prøvede ialt 3 nye af disse tastaturer,
indtil jeg pillede caps lock af. Jeg skrottede dog tastaturet nogle måneder
senere, fordi det generelt var elendigt. Jeg gav 500 kr. for det, og
kvaliteten var som ét til en 50'er.

--
Mvh. Simon Mikkelsen, ingeniørstuderende

www.zipstat.dk Gratis, reklamefri tæller/statistik til enhver hjemmeside
-Se bla. hvor dine besøgende kommer fra, og brug den usynlige tællerkode.