Apt Configuration
Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-01-02 01:49

Jeg er igang med at installere Debian fra nettet, for gud ved hvilken
gang, lige nu er den nået til at den har rebootet og chekker hvilket
parker der er at installere, den når til at hente "Stable/main contrib"
så kan jeg ikke nå at se hvad den ellers skriver, men kommer så med
følgende fejlmeddelse,,,

| Apt Configuration
| Failed to access the Debian archive
| When I tried to access the debian archive using the information you provided, apt gave the following error.
| I will run through the questions again, try to correcxt the error.
| E: dpkg was interrupted, you must manually run 'dpkg --configure -a' to correct the problem.

Det er lige meget hvilken server jeg vil hente fra, så sker det samme,
jeg har prøvet at starte installationen forfra, uden at det har hjulpet,
hvorfor gør den pluskelig det? Jeg har tiderliger på ugen nået længer
uden det problem,,,

Nå men jeg fik af brudt, og kunne logge på som /root og køre dpkg, men
så siger den

| dpkg-deb: unknown option -o

men jeg har jo ikke givet den en -o option,,,

--
Ivar Madsen Der med dette indlæg, repræsentere mig selv,
og dem der er enig med mig,,,

Fra : Ivar Madsen

Dato : 12-01-02 09:58

On Sat, 12 Jan 2002 01:48:37 +0100, Ivar Madsen <news-02-01-02@milli.dk>
wrote:

> [...]

Nå her til morgen så vil den godt, men jeg får stadig problemmet
beskrevet i Message-ID: <a1e5pl.3lo.1@news.milli.dk> er der virkelig
ingen der har et bud på hvad der kan være galt?