Brug for råd til opgradering - grafikort e~
Fra : Chewie

Dato : 11-01-02 22:56

Hej..

Er der en venlig sjæl eller to der kan give mig et godt råd til opgradering?

Jeg har en Duron 750 MHz og GeForce2 MX (og 256MB RAM)

Bør jeg opgradere med et GeForce 3 TI 200 eller en Thunderbird 1400 MHz?

Prisen er ca. den samme, men hvad vil være bedst?

Jeg bruger mest min maskine til spil!

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh.
Chewie.

Fra : Deaster

Dato : 12-01-02 01:53

"Chewie" <chewie@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Bør jeg opgradere med et GeForce 3 TI 200 eller en Thunderbird 1400 MHz?
>
> Prisen er ca. den samme, men hvad vil være bedst?

Når du bruger den mest til spil, ville jeg helt sikkert købe et GF3 kort,
og så OC min cpu til 1 Ghz eller deromkring.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : nul@putte.dk

Dato : 12-01-02 02:43

On Fri, 11 Jan 2002 22:55:42 +0100, "Chewie" <chewie@mailme.dk> wrote:

> [...]
>
>Bør jeg opgradere med et GeForce 3 TI 200 eller en Thunderbird 1400 MHz?
>
>Prisen er ca. den samme, men hvad vil være bedst?

Hej Chewie

mit råd er at du starter med et grafikkort

Jeg har en 866 p3 og det kort og det køre kanon

Gainward GeForce3 TI450 TV-Out
Max Resolution: 2048 x 1536 pixels
Memory: 64MB DDR RAM
Chipset: nVidia Gefoce3 Ti200
RAMDAC: 360MHz
Type: AGP x4
Connector: 15pin D-sub / TV-Out
Warranty: 2 Years

min nabo har næsten det samme "indmad" som dig (ps han er på udkig
efter nyt GRAFIKKORT)