Pri Master Hard disk : S.M.A.R.T. Fejl ~
Fra : JAPJAP

Dato : 11-01-02 16:58

Pri Master Hard disk : S.M.A.R.T. STATUS BAD, Backup and replace

Er der en fejl der kan rettes op på og hvad er det og hvad kommer det af.
Jeg har set at nogle pcer kan man slå "S.M.A.R.T" fra men ikke denne
På forhånd tak
Jacob

Fra : Ulrich Sørensen

Dato : 11-01-02 17:12

Hej

> Er der en fejl der kan rettes op på og hvad er det og hvad kommer det af.

Skynd dig at få taget et backup før disken står helt af. Din HD er sikker på
vej til at stå helt af og jeg tror ikke det er noget der kan reddes.

> Jeg har set at nogle pcer kan man slå "S.M.A.R.T" fra men ikke denne

Nogle gange skal du downloade et program fra HD producenten til at gøre det
med, eller gøres det i biosen.

Mvh. Ulrich