Upload
Fra : clp

Dato : 11-01-02 14:22

Jeg er ved at lave en side hvor man kan oprette sig som medlem.
Medlemmerne skal have mulighed for at oploade et billede til
deres profil, men jeg kan ikke finde et script der ligger deres
billede i en mappe på serveren og skriver linket til billede i en
database.

Er der nogen der kan hjælpe mig???

Hilsen clp

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : DR_CHAOS

Dato : 11-01-02 14:33

clp wrote in dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp:
> Jeg er ved at lave en side hvor man kan oprette sig som medlem.
send mig en email på drchaos@jee.dk
jeg har en metode til at gøre det uden at du skal installere en
komponent først.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 11-01-02 14:46

clp <clp@chrislp.dk> escribió en el mensaje de noticias
a1motd$gah$1@sunsite.dk...
> [...]
> deres profil, men jeg kan ikke finde et script der ligger deres
> billede i en mappe på serveren og skriver linket til billede i en

Proev at kigge paa komponentet ASPSmartUpload. Nemt og gratis.
http://www.aspsmart.com/

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 11-01-02 18:36

"clp" <clp@chrislp.dk> wrote in message news:a1motd$gah$1@sunsite.dk...
> [...]
> deres profil, men jeg kan ikke finde et script der ligger deres
> billede i en mappe på serveren og skriver linket til billede i en

Her er alt du behøver og mere til sikkert

http://www.hotscripts.com/ASP/Scripts_and_Components/File_Manipulation/Uploa
d_Systems/

Mvh / Regards

-=< Christian >=-