Index server og asp
Fra : Lars Kristensen

Dato : 11-01-02 11:09

Hej Ng

Har brugt timer på at finde en bog omkring Index serveren. Bare det i sig
selv er svært for ikke at sige umuligt at finde.
Nu er det så'n at jeg skal lave et asp-interface der skal søge ned i Index
Serverens DB. Hertil kunne jeg godt bruge lidt litteratur både om asp i
forbindelse Index Server men også bare om Index Serveren alene.
Jeg har pt. ved siden af mig en bog fra 1997: designing & implementing
Micorsoft Index Server
men den er som sagt ret gammel og dækker kun version 1.0
Er der nogen der kender til noget litteratur og som vil dele den viden med
mig og de andre i Ng'en?

Mvh
Lars

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 14-01-02 08:20

Lars Kristensen wrote in news:a1mdkn$ac1$1@sunsite.dk:

> [...]
> men den er som sagt ret gammel og dækker kun version 1.0
> Er der nogen der kender til noget litteratur og som vil dele den viden

jeg har for noget tid siden lavet en søgefeature til Index-server,
og den kode må du da gerne kigge på, hvis du har lyst. Jeg fandt på det
tidspunkt en del information på Microsofts eget website og specielt i
nyhedsgruppen microsoft.public.intetserver.indexserver

Se evt på linksene fra denne søgning på Google:

http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=site:msdn%2Emicrosoft%2Ecom+index+server+

Eller dette mere direkte link

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnproasp2/html/integratingmicrosoftindexserver.asp

Jeg postede sidste år koden i indlægget

http://groups.google.com/groups?hl=en&selm=9ibnkl%24gvu%241%40sunsite.dk

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Synes du også, at Britney trods alt er meget lækker - men dog
på grænsen til det kvalmende ? http://stocholm.dk/britney.txt

Fra : Lars Kristensen

Dato : 14-01-02 16:18

"Jesper Stocholm" <spam200201@stocholm.dk> wrote in message

Hejsa

Tak for svaret. Noget af det havde jeg dog selv fundet.

Jeg synes det er utroligt at Index Serveren ikke er dokumenteret noget mere
på papirform. Det er trodsalt lettere at sætte mærker og streger osv. i en
bog end på en eller anden hjemmeside. Men måske man skal lede efter
enkeltkapitler i bøger i stedet for en hel bog - lige som det ene af de
links du skrev er fra "Professional Active Server Pages 2.0" fra forlaget
Wrox.

Og til i andre: Jeg er stadig på udkig efter mere info - man kan vel aldrig
helt få nok :o/

Mvh
Lars