compaq ram
Fra : peter

Dato : 11-01-02 10:51

jeg skal opgraderer en compaq som anvender sd-ram kan jeg bruge hvilken som
helst sd-ram eller skal det være en speciel compaq ram. jeg har tænkt mig at
opgraderer med standard 128 pc133 fra de nuværende 32 ? sd ram

mvh

peter

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 11-01-02 13:53

Ring til Scumpaq på tlf. 45 90 45 45 og opgi' modelnummeret, så kan de
sikkert finde ud af det.

Mvh.
Mikkel

Fra : Per Kongstad

Dato : 11-01-02 22:25

> [...]

> helst sd-ram eller skal det være en speciel compaq ram. jeg har tænkt mig at
> opgraderer med standard 128 pc133 fra de nuværende 32 ? sd ram

Du kan ogsaa anvende Kingston memory.

Se paa www.kingston.com

Mvh Per

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 11-01-02 23:07

On Fri, 11 Jan 2002 10:51:10 +0100, "peter" <precke@dadlnet.dk> wrote:

>jeg skal opgraderer en compaq som anvender sd-ram kan jeg bruge hvilken som
>helst sd-ram eller skal det være en speciel compaq ram. jeg har tænkt mig at
>opgraderer med standard 128 pc133 fra de nuværende 32 ? sd ram

Jeg har opgraderet et par stykker med alm. SD RAM, du skal dog være
opmærksom på at de gamle maskiner ikke kan køre med de store RAM
blokke.
Mvh. Kim S. Poulsen