Problemer med tastatur?
Fra : ~**Jannie**~

Dato : 11-01-02 10:36

Hej, jeg har undret mig over hvorfor mine taster i højre side, kun tallene,
ikke virker, det gjorde de på min gamle computer, er der nogle der ved
hvorfor, jeg har logitec tastatur, iTpouch..

MVH
Jannie

Fra : Jørgen Storgaard

Dato : 11-01-02 11:03

Hej NG

Når du trykker på Num Lock virker tallene i højre side ikke.

Hilsen

Jørgen

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 11-01-02 11:02

>Hej, jeg har undret mig over hvorfor mine taster i højre side, kun tallene,
>ikke virker, det gjorde de på min gamle computer, er der nogle der ved
>hvorfor, jeg har logitec tastatur, iTpouch..

Nu er "Num Lock" vel slået til... det lyder mistænkeligt som om den ikke er
det, når du siger at det kun er tallene der ikke virker.
Hvis du har fået ny computer, kan det værre at du skal indstille BIOS til
automatisk at aktivere "Num Lock" ved opstart.

M.v.h.

Thomas

Fra : Gjøl

Dato : 11-01-02 11:06

canislupus@pc.dk
> [...]
> ikke virker, det gjorde de på min gamle computer, er der nogle der ved
> hvorfor, jeg har logitec tastatur, iTpouch..

Jeg kunne tænke mig at du mangler at trykke på Num Lock og få lys i en diode på
tastaturet, måske ikke.

Fra : Madsen

Dato : 11-01-02 11:14

On Fri, 11 Jan 2002 10:36:20 +0100, "~**Jannie**~"
<lolistanomail@hotmail.com> wrote:

>Hej, jeg har undret mig over hvorfor mine taster i højre side, kun tallene,
>ikke virker, det gjorde de på min gamle computer, er der nogle der ved
>hvorfor, jeg har logitec tastatur, iTpouch..

Et gæt. Numlock lampen er ikke tændt.

Fra : Gjøl

Dato : 11-01-02 11:19

"Madsen" <madsen@donotmailme.dk> skrev i en meddelelse
> On Fri, 11 Jan 2002 10:36:20 +0100, "~**Jannie**~"

Hej
Ja så var vi 4 der gættede på det samme så det er nok der fejlen ligger )

Fra : ~**Jannie**~

Dato : 11-01-02 12:20

JUhuuuuu....ja i havde alle ret;)))) Tusind tak;)))

Jannie som nu ved bedre;))