AutoCad 2002i LT opstartsproblemer
Fra : rcn

Dato : 11-01-02 09:39

I går installerede jeg autoCad 2000i LT, blev registreret, og alt var i
skønneste orden.

I dag vil programmet ikke starte. "kan ikke finde filen: AC1ST15.DLL".
Men den er der, og den ligger på samme sti som på en anden maskine, der
virker upåklageligt.

Hvad gør jeg?
Mit eneste bud er at installere forfra, men det tager noget tid også at
få programfladen rettet til, så det undgår jeg helst.

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-02 14:12

Vejen til den hurtigste løsning på dette er at lade være med at bruge
WIN 95/98/ME for du mangler en PATH i Autoexec.BAT filen der
fortæller hos dit AUTODESK SHARE bibliotek findes.
WIN NT /2000 kan det selv.

Men OK, da du nu har en af de andre, så put stien ind og virker fint igen

Mvh, Caddie

Fra : rcn

Dato : 11-01-02 15:16

http://www.kandu.dk/