xp vil ikke installere min BJC-240
Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 11-01-02 00:28

xp vil ikke installere min BJC-240, selvom jeg har hentet den og kavet en
"self-extract" som gik fint.

Jeg mener på et tidspunkt, at have set en fejlmeddelse, der gik på et eller
andet med "printer spooling" som sikkert ikke var slået til.

Nu får jeg konsekvent en fejlmeddelse som hedder"Operation could not be
completeed".
Hva' nu ?

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-01-02 00:47

Brug XP's egen driver... Det virker fint på min..

- Martin

Fra : Jens Jacob Buus

Dato : 10-01-02 10:14

"Martin Petersen" <knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote in

> Brug XP's egen driver... Det virker fint på min..

Så langt kommer jeg end ikke!
Når jeg vil tilføje printer kommer fejlmeddelsen som skrevet i spørgsmålet.