Mest til Alex Holst
Fra : Bjarne Østergård

Dato : 10-01-02 22:06

Jeg vil blot fortælle at jeg har bilagt min stridigheder med Alex.

Hvorfor og hvordan kan han selv fortælle hvis han vil.

Blot sige at han selv på en respektfuld og pæn måde har igangsat og
medvirket til at vi kunne bilægge stridighederne.

Derfor vil jeg også hermed trække min advarsel om og mod Alex holst tilbage.

Alex har igen min fulde respekt.

Jeg var ked af den drejning debattent tog, og det tror jeg også Alex var.
Jeg håber derfor at kunne diskutere med ham en anden gang her på nettet.

Måske skulle jeg tilbyde ham et job som sikkerhedsekspert på mine projektetr
: -)

Med venlig hilsen
Bjarne Østergård

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-01-02 23:39

Bjarne Østergård skrev:

>Jeg vil blot fortælle at jeg har bilagt min stridigheder med Alex.

Al respekt til begge parter der kan træde sådan ud af en uheldig
diskussion.

--
Bertel

Fra : HITMAN

Dato : 11-01-02 18:40

RESPEKT

Glad for at du Bjarne og Alex løste det og tro også at det er i alle bedste.

Lad os så få en god dialog fremover.