CDONTS ved serverflyt fra NT til win2000
Fra : Carsten Pinderup

Dato : 10-01-02 21:50

Kære gruppe

Min udbyder har flyttet mine filer fra en NT server til en win2000 server.
Dermed er det ikke længere muligt at sende mail mv. vha. CDO for NTS - skal
jeg til at skrive koderne om (asp, vbscript) eller er der en bedre løsning.

mvh Carsten

Fra : Jakob Andersen

Dato : 11-01-02 00:47

"Carsten Pinderup" <carsten_pinderup@hotmail.dk> wrote in message
> [...]
skal
> jeg til at skrive koderne om (asp, vbscript) eller er der en bedre

På w2k er bagudkompabiliteten til CDONTS bevaret, men i XP forvinder den og
der skal du bruge CDOSYS istedet.

--
Jakob Andersen

Fra : Carsten Pinderup

Dato : 11-01-02 15:11

Tak for svaret.

Skal der installeres noget specielt på win2000 / IIS 5.0 for at "CDONTS"
virker på denne. Mine sider virkede ikke.

Jeg fik til gengæld indlæst JMail på serveren og det fik jeg til at fungere.

mvh cpi

Fra : webmaster

Dato : 11-01-02 15:27

Man kan fint bruge CDO på IIS 5, så det er ikke det der galt

clp