Er du tung
Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 10-01-02 20:16

ja det må du værer tak fordi du igen har vidst at der findes idioter som dig

NARRØV

Fra : Madsen

Dato : 10-01-02 20:55

On Thu, 10 Jan 2002 20:16:00 +0100, "Jesper Lauridsen"
<spamspam@jubiipost.dk> wrote:

>ja det må du værer tak fordi du igen har vidst at der findes idioter som dig
>
>NARRØV

Ikke mindre end 3 stavefejl, ingen tegnsætning og forkert brug af
store bogstaver. Du er da vist selv lidt af en sværvægter.

Mvh Madsen

Fra : Devast8or

Dato : 10-01-02 21:01

3? Jeg kan kun finde 2: "værer" og "vidst", hvad er den sidste?
Men anyway, lad os nu ikke flame manden bare fordi han ikke kan stave. Og
han har jo undskyldt at han kom til at poste forkert.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Madsen

Dato : 10-01-02 21:07

On Thu, 10 Jan 2002 21:00:45 +0100, "Devast8or"
<devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote:

>3? Jeg kan kun finde 2: "værer" og "vidst", hvad er den sidste?

Den sidste fejl var "NARRØV". Det staves "Narrerøv" hvis et sådan
ord overhovedet kan findes i dansk retskrivning.

Mvh Madsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-01-02 22:55

> Den sidste fejl var "NARRØV". Det staves "Narrerøv" hvis et sådan
> ord overhovedet kan findes i dansk retskrivning.

Hvorfor?

Kan man ikke være røven på en nar?

Det kan vel være det samme som hesterøv, myrerøv osv.?

- Martin

Fra : Madsen

Dato : 11-01-02 07:07

On Thu, 10 Jan 2002 22:54:48 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Hvorfor?
>
>Kan man ikke være røven på en nar?
>
>Det kan vel være det samme som hesterøv, myrerøv osv.?

Ja da, men det skal da staves efter samme system. Du skrev jo
heller ikke "hestrøv" men "hesterøv", altså må røven på en nar
være en "narrerøv".

Nå, nok flueknepperi for idag.

Fra : Devast8or

Dato : 10-01-02 22:57

Den har jeg nu aldrig hørt før, jeg vil give Martin Petersen ret idet at
meningen må være røven på en nar. Men jeg tror ærlig talt slet ikke at det
findes i den danske retskrivningsordbog.
Men vi er helt OT med den her diskussion, så EOD herfra.
Ha' en god aften og kryds fingre for mig når jeg skla til eksamen imorgen :)

Devast8or

Fra : Deaster

Dato : 11-01-02 10:06

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> wrote in message
> [...]
> Men vi er helt OT med den her diskussion, så EOD herfra.
> Ha' en god aften og kryds fingre for mig når jeg skla til eksamen imorgen

Det skal jeg nok, hvis du lige gider tjekke din citatteknik. Hvad skal du op
i?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Devast8or

Dato : 11-01-02 12:58

Deaster <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message

> Det skal jeg nok, hvis du lige gider tjekke din citatteknik. Hvad skal du
op
> i?

Mener du at du hellere vil have svar hernede, eller er det noget andet?

Jeg var oppe i IT-Strategi, Udvidet Systemudvikling og Virksomhedsstyring.
Jeg fik 7 så jeg overlever, men det kunne have været bedre.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Deaster

Dato : 11-01-02 16:54

"Devast8or" <devast8or@NOSPAMsystembl.dk> skrev i en meddelelse
> Deaster <frankatnasa@hotmail.com> wrote in message

> op
> >

> Mener du at du hellere vil have svar hernede, eller er det noget andet?

Nope, det er helt fino.

> Jeg var oppe i IT-Strategi, Udvidet Systemudvikling og Virksomhedsstyring.
> Jeg fik 7 så jeg overlever, men det kunne have været bedre.

Ahh, du læser til IT administrator ?

7 er da ok, alt over sex er spildt.

Fra : Devast8or

Dato : 11-01-02 20:48

> Ahh, du læser til IT administrator ?

Nej, datamatiker.

> 7 er da ok, alt over sex er spildt.

Hmmm, sex og mine lærere skal _ikke_ stå i samme sætning :)

Devast8or

--
Spamfilter activated