Re: Har min Thunderbird brændt fjerene (SH~
Fra : DeNiro

Dato : 10-01-02 16:58

Hejsa,

Den 3/1 konstaterede jeg, med hjælp fra jer i gruppen, at mit ECS K7S5A mobo
ikke kunne køre T-Bird større end 1GHz...
og jeg havde netop en 1.2GHz.

Mobo+CPU retur til SHG, og i aftes (9/1) kun 6 (seks!) dage efter
afsendelse, modtog jeg et nyt mobo (rev.6) og en XP1600+ og måtte kun betale
for differencen! - systemet kører nu perfekt med kun 45ºC på CPU´en..

Sådan skal det gøres SHG !!

´ses

Collecting DVDs ? You´ll need this!
http://devoted.to/dvds

Fra : Snoop

Dato : 10-01-02 22:19

Det er da ikke flot. De følger bare loven!
Når du køber noget du ikke kan se (fx. over internet, postordre mv) så har
du altid 7 eller 14 dages fuld returret. Du må gerne have varen pakket ud og
afprøvet den først, for ellers ved du jo ikke hvad du har købt (!)
Så det er lovpligtigt, det shg har gjort.

/Snoop\

Fra : Morten

Dato : 10-01-02 23:01

"Snoop" <snoop@fedt.dk> skrev i en meddelelse news:a1l0go$1hdi$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> afprøvet den først, for ellers ved du jo ikke hvad du har købt (!)
> Så det er lovpligtigt, det shg har gjort.

Jeg tror, det var den hurtige betjening, DeNiro glædede
sig over

Mvh.
Morten

Fra : DeNiro

Dato : 11-01-02 22:02

Jeps. hurtig betjening...

Systemet var opr. købt 5/12 2001, så de havde faktisk ikke nødet at tage det
retur!