blæsere
Fra : Peter Kim Borg

Dato : 10-01-02 16:37

Hej
Er der nogen der ved hvordan jeg finder ud af hvilke blæsere der skal sidde
i mit kabinet, efter igende mangler jeg en til at blæse ud og en til at
blæse ind.
(Lige nu kører jeg uden sider)
Hvor mange mm. skal de være og kan det betale sig at købe over nettet ?
Er det ligegyldigt hvilke typer jeg køber ?

mvh.
Peter

Fra : \(: Marlboro Man :\)

Dato : 10-01-02 17:02

"Peter Kim Borg" <kyllerylle@12move.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
sidde
> i mit kabinet, efter igende mangler jeg en til at blæse ud og en til at

Korrekt. For at få et ordentligt "airflow" i kabinettet skal du have en i
fronten til at suge luft ind (i mit en 120 mm papst blæser) og en bagi til
at suge luften ud igen (92 mm papst blæser).

> [...]
> Hvor mange mm. skal de være og kan det betale sig at købe over nettet ?
> Er det ligegyldigt hvilke typer jeg køber ?

Du må måle efter hvor store blæsere der KAN sidde og så er det ellers efter
behov. Du kan sagtens nøjes med en 80 mm både foran og bagtil.
Jeg foretrækker personligt Papst blæsere, men det er en smagssag.
Det kan helt klart godt betale sig at købe dem over nettet.

--
(: MarlboroMan :)
134144219

Fra : Ole

Dato : 10-01-02 17:39

Det pleier å være vanlige 80x80 vifter !
Men mål for sikkerhets skyld!

Ole
"Peter Kim Borg" <kyllerylle@12move.dk> skrev i melding