køler til xp.... ?
Fra : Sadat

Dato : 10-01-02 16:32

Dav...

Hvilken køler egner sig bedst til en AMD XP 1900/2000

Coolermaster
DP5-6I31C

eller

Global Win
WBK 68

Det er overall performance jeg leder efter.. en blanding af støj, temp.

takker for hjælpen...

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Ole

Dato : 10-01-02 17:40

Zalman !!

Fra : Sadat

Dato : 10-01-02 18:09

"Ole" <la5oga@chello.no> wrote in message

> Zalman !!

Den er grim, for dyr og fylder for meget....

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Jean Pierre

Dato : 10-01-02 19:25

Titan TTC-D5TB.
Kører med den på min 1500+ @ 1600+ som ligger på 49 idle og 55 full. Ok jeg
har så også smidt noget Arctic Silver II under den. Men den har en 80mm
blæser på som kun kører 3000 RPM og flytter 38 CMF.
Den køler bedre end min Coolermaster som larmede som et godstog.

--
MVH Jean Pierre

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 11-01-02 10:07

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev:

> Hvilken køler egner sig bedst til en AMD XP 1900/2000

Alpha PAL8045T m. 10dB Papst ved ca. 10V.

--
Venlig Hilsen: Rasmus.
TotaliordenkrukkeNutella, somdesværreertom!