Opgradering
Fra : snip

Dato : 10-01-02 09:25

For et år siden forærede jeg min gamle mor min udrangerede computer. Hun er
blevet vild med den, men desværre kan den nu selvfølgelig ikke stå mål med
hendes krav, hvilket er internet, Word 2001 etc.. Kan det betale sig at
opgradere denne:

Authentic AMD-K5 100 mhz
Asus 166/200 MMX
32 mb ram (af ubestemmeligt mærke)
2,5 gb harddisk

Eller skal jeg springe ud i det og forære hende en ny?

snip@post8.tele.dk

Fra : Deaster

Dato : 10-01-02 10:08

"snip" <snip@post8.tele.dk> wrote in message
> [...]
> 32 mb ram (af ubestemmeligt mærke)
> 2,5 gb harddisk
>
> Eller skal jeg springe ud i det og forære hende en ny?

Det ville hun jo ok være glad, for men hvis du kan finde en 200 Mhz og måske
128 Mb ram, burde det godt kunne lade sig gøre selvom den nok bruger EDO
ram, som er temmeligt dyrt.