Aktier - shareware
Fra : Ulrik Pallishøj

Dato : 20-01-01 20:11

Hej NG.

Jeg søger et lille stykke software, der kan holder øje med, hvordan der går
med ens aktieportefølje. Jeg bruger pt. Børsen Trader, men er her lidt træt
af, at man ikke kan angive til hvilken kurs man har købt sine aktier. Man
kan ikke umiddelbart se helhedsbilledet, hvis man den pågældende dag har 7
aktier i plus og 6 i minus.

Programmet skal således kunne regne ud, hvor meget man har tjent/tabt på sin
porteføjle den pågældende dag (naturligvis man de sidst nye kurser!)

Sådant et program findes naturligvis - det er formodenligt hvermandseje for
børshajer, men findes det som shareware, så "miniinvestoren" kan få fat på
det?

MVH

Ulrik

Fra : Mogens

Dato : 20-01-01 23:04

Prøv programmet Stockwatch, som er gratis fra Bluesoft:
http://www.bluesoft.dk/

Mvh - Mogens

Fra : carsten

Dato : 24-01-01 00:18

"Mogens" <mohen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv programmet Stockwatch, som er gratis fra Bluesoft:
> http://www.bluesoft.dk/

Licens Linket er forkert ?
Siden blev ikke fundet
Den side, du søger efter, er fjernet, navnet er ændret, eller den er
midlertidigt ikke-tilgængelig.

--------

Prøv følgende:

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for,
at adressen er stavet korrekt.

Åbn hjemmesiden 212.242.72.34, og søg efter hyperlinks, der hopper til
de ønskede oplysninger.
Klik på knappen Tilbage for at prøve en anden hyperlink.
Klik på Søg for at søge efter oplysninger på Internettet.

HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer

Fra : Mogens

Dato : 24-01-01 16:11

Det må være en midlertidig fejl, den dag jeg skrev indlægget tjekkede jeg
URL inden jeg skrev den.
Jeg kan godt nok heller ikke komme ind på den idag, men jeg har hele tiden
kunnet opdatere kurser via deres line-op forbindelse, så prøv igen senere.

Mvh Mogens

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 21-01-01 11:45

Du kan også bruge Kbh. fondsbørs på nettet. Det virker ganske udemærket. Det
er lidt sjovere når man kan se ændringerne i kr.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Ulrik Pallishøj

Dato : 22-01-01 22:11

Tak for svarene. Jeg har nu "skrevet" mine aktier ind på Fondsbørsen under
Favoritbeholdning, men nu er et andet problem opstået. Jeg kan ikke få lov
til at få Favoritlisten til at indeholde "unoterede
investeringsforeningsaktier", såsom Midtinvest Teknologi el. Midtinvest 3
Obligationer Udlod.

Er der et program, hvor dette er muligt?

MVH

Ulrik

<75za6.53601$W81.550663@twister.sunsite.dk>...

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-01-01 20:03

Der må jeg melde pas. Men vil gerne hører om det hvis det lykkedes dig at
finde noget.

Fra : Carsten

Dato : 22-01-01 00:13

Det findes også på Børsen Trader under personlig porteføje eller noget i den
stil kan du taste købskurser ind. Jeg bruger selv Yahoo finans da man her
kan have massere af forskellige porteføljer registreret, f.eks. en i USA og
en i DK, og Yahoo har alle aktierne. Yahoo's USA aktietjeneste er iøvrigt
ret god, håber den danske kommer til at ligne.

Mvh.
Carsten

Fra : Trix

Dato : 22-01-01 01:20

Prøv også Medved QuoteTracker.
Angiv Yahoo Europe som kilde... Den virker med både DK, SE og US aktier.