Bedste produkt til at smide fra pc til TV?~
Fra : Santa Xcaze

Dato : 09-01-02 21:35

Jeg har tænkt på en trust televiewer, men jeg er åben for andre foreslag ???
Nogen som har nogle gode ideer? Opløsningen bliver nok 800x600, og via scart
.....Any ideas?

Fra : Snoop

Dato : 09-01-02 22:00

Og er der eventuelt en der kender et ligende produkt til en bærbar? USB
eller PCMCIA?

/Snoop\

Fra : Santa Xcaze

Dato : 10-01-02 14:26

Grrr ....

Fra : Lars

Dato : 10-01-02 19:55

On Wed, 9 Jan 2002 21:34:44 +0100, "Santa Xcaze" <hihi@hihi.dk>
wrote:

>Jeg har tænkt på en trust televiewer, men jeg er åben for andre foreslag ???

Trust Televiewer er noget skod, brug hellere lidt mere og få
noget godt:

<http://www.hifiklubben.dk/product_main.asp?number=THOVS540>

vh
--
Lars,
<http://home3.inet.tele.dk/hgaarde/>

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-01-02 22:49

Du har vist misforstået noget....

- Martin

Fra : Lars

Dato : 11-01-02 09:08

On Thu, 10 Jan 2002 22:48:44 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Du har vist misforstået noget....

Hvad?

vh

Fra : Martin Petersen

Dato : 11-01-02 21:20

Er der VGA indgang på det produkt du foreslår?

Trust televiewer er en converter fra vga>s-video....

Fra : Lars

Dato : 12-01-02 00:42

On Fri, 11 Jan 2002 21:19:41 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Er der VGA indgang på det produkt du foreslår?

Nej.

>Trust televiewer er en converter fra vga>s-video....

Sorry, jeg blandede den sammen med et af deres andre produkter,
et trådløst audio/video sender/modtager sæt.

vh

Fra : Martin Petersen

Dato : 12-01-02 03:19

Helt i orden....

Er det i øvrigt pengene værd (Thomsons)?

Fra : Lars

Dato : 12-01-02 12:44

On Sat, 12 Jan 2002 03:18:44 +0100, "Martin Petersen"
<knopfisk@[FJERN]vvs.dk> wrote:

>Er det i øvrigt pengene værd (Thomsons)?

Ja, og sammenlignet med Trusts tilsvarende løsning var der hos
mig stor forskel, jeg har dog ikke selv Thomsons endnu, det var
kun til låns.

vh