Logitech Desktop Cordless Optical 2001
Fra : Kongen

Dato : 09-01-02 21:29

Hejsa

Er der nogen der ved om det er muligt, at få/købe dette tastatur uden mus ??

Da jeg var så dum at købe musen, da den kom frem i sin tid !!!

På forhånd tak !!

--
Blomst # 92159636
Husk ingen er fejlfri !! ---> desværre

Fra : Peter Rinder

Dato : 09-01-02 21:40

> Er der nogen der ved om det er muligt, at få/købe dette tastatur uden mus
??

Jeg tror ikke det er muligt.
Du kan dog købe samme tastatur i grå med ledning til ikke ret mange penge.

/Peter

Fra : Kongen

Dato : 09-01-02 22:06

> Du kan dog købe samme tastatur i grå med ledning til ikke ret mange penge.

Så falder det smarte jo ved at trådløst tastatur væk !!! øv

Fra : Sadat

Dato : 10-01-02 13:13

"Peter Rinder" <prin00@kom.auc.dk> wrote in message

> Jeg tror ikke det er muligt.
> Du kan dog købe samme tastatur i grå med ledning til ikke ret mange penge.

Hvor? og hvad hedder det ?

--
Sadat ~ No Ones Iller

Fra : Peter Rinder

Dato : 10-01-02 22:46

> Hvor? og hvad hedder det ?

Det hedder Internet Navigator 2001.
Ved nærmere eftersyn er det vist ikke helt magen til, men næsten : )
Er fundet på edbpriser til 298 inkl. forsendelse.

/Peter