Off-trade
Fra : Bafomet

Dato : 09-01-01 20:48

Er der nogen der ved hvorfor det her Off-trade er nede, undskyld jeg mener
e-trade?

Kan de ikke holde fingerene fra det?

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 09-01-01 21:20

"Bafomet" <Din@adresse.her> writes:
> Er der nogen der ved hvorfor det her Off-trade er nede, undskyld jeg mener
> e-trade?
>
> Kan de ikke holde fingerene fra det?

De havde kort efter kl. 17 et skilt om at man ikke ville kunne lægge
ordrer ind mellem 17 og 7, pga. opgraderinger. Så nej.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Bafomet

Dato : 09-01-01 23:11

Tak skal du have, men hvorfor kan man aldrig se nogle forbedringer eller
ændringer efter deres opgraderinger?

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:u1yucqy09.fsf@balker.org...

hoo!?"

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 09-01-01 23:17

"Bafomet" <Din@adresse.her> writes:
> Tak skal du have, men hvorfor kan man aldrig se nogle forbedringer eller
> ændringer efter deres opgraderinger?

Det er da blevet bedre end det har været, men jeg kunne forestille mig
at de har fået for mange kunder. Men det er vel ikke noget problem
længere, med det marked.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"