NavisionDamgaard
Fra : Tommy

Dato : 07-01-01 13:56

Er der nogen der ved om det er en god ide at købe NavisionDamgaard akiter

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 07-01-01 14:39

"Tommy" <gran4@mail1.stofanet.dk> writes:
> Er der nogen der ved om det er en god ide at købe NavisionDamgaard akiter

Det er svært at sige.

Fundementalt er det vel stadig en dyr aktie (når man sammenligner
indtjening med aktiekurs), og det marked de sidder i har ekstremt hård
konkurrence, ikke hjulpet af Microsofts overtagelsesforsøg af en af
NDs amerikanske konkurrenter. Går den overtagelse i vasken, er der
nok hurtige penge at lave i ND, men jeg ved ikke hvornår retsagen skal
afgøres.

De er pænt op i det nye år, så jeg ville nok lige vente og se hvad der
sker de næste par uger...
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 08-01-01 18:24

Lars Balker Rasmussen <lars@balker.org> writes:

> Det er svært at sige.

Det var det så alligevel 12% er da også penge.
--
Lars Balker Rasmussen "Woo hoo!?"