Mistanke til ICQ
Fra : Poul Christensen

Dato : 09-01-02 16:18

Hej.

Når jeg går ind på siden www.ocnyt.dk kommer der lidt efter en tysk side
frem, hvor jeg kan læse min IP samt se mapperne på min harddisk. Skal
understrege, at de gør det som en hjælp til de ufrivillige besøgende.

Jeg kører 2000 DK SP2, har lige updated med sikkerhedsopdat., har TrendNet
hardware-FW, ZoneAlarm, har lukket port 137-139 samt 445 og alligevel sker
det.

Jeg mener at kunne konstatere, at det kun sker, når ICQ kører, men det kan
være et tilfælde.

Har nogen et bud på, hvad jeg kan gøre?

Venlig hilsen

Poul

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 09-01-02 16:41

On Wed, 9 Jan 2002 16:17:37 +0100, "Poul Christensen"
<chrispo@post6.tele.dk> wrote:

>Har nogen et bud på, hvad jeg kan gøre?

Der sendes ikke noget til siden, dit C drev bliver bare listet i en
frame.
Se: <r0vj3u0eefeqsok1hnvjlf0ttt8q4pb714@dtext.news.tele.dk>

Mvh. Kim S. Poulsen

Fra : Poul Christensen

Dato : 09-01-02 17:42

Hej.

> Der sendes ikke noget til siden, dit C drev bliver bare listet i en frame.

> Se: <r0vj3u0eefeqsok1hnvjlf0ttt8q4pb714@dtext.news.tele.dk>

Kan ikke få det link til at virke.

Kan denne listing også ses udefra?

Hilsen Poul

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 09-01-02 19:47

On Wed, 9 Jan 2002 17:41:55 +0100, "Poul Christensen"
<chrispo@post6.tele.dk> wrote:

>Hej.

>Kan ikke få det link til at virke.
>
>Kan denne listing også ses udefra?
>
>Hilsen Poul

Undskyld det link virker vist kun med Agent newsreader.
Følgende skrevet af Knud G. Ellentoft i dk.edb.system.ms.windows
citat: Der sendes ikke noget tilbage til siden, det er blot indholdet
af dit c:\ drev, der bliver vist i en <iframe>

Det ser sådan ud:
<iframe src="file:///C|/" height=130 width=580 marginwidth=0
marginheight=0 scrolling=no frameborder=0 vspace=2></iframe>.

Hvis du sætter det ind på en htmlside, så vil du se det samme,
som du ser på ovennænte side.
Citat slut.

Mvh. Kim S. Poulsen

Fra : Shoes

Dato : 09-01-02 19:07

<chrispo@post6.tele.dk> wrote:

>Hej.
>
>Når jeg går ind på siden www.ocnyt.dk kommer der lidt efter en tysk side
>frem, hvor jeg kan læse min IP

Funket ikke her.

>samt se mapperne på min harddisk.

file://c:/

?
--
"COBOL programmers understand why women hate periods..."

Fra : Poul Christensen

Dato : 09-01-02 20:07

Hej.

> file://c:/

Enkelt, men effektivt....

> ?

Jeg mente bare, at de i hvert fald påstår, at de gør det, for at gøre folk
opmærksom på, at de har et problem, men efter de seneste oplysninger er jeg
ikke helt så sikker....

Tak til alle, der har bidraget.

Hilsen Poul

Fra : Shoes

Dato : 10-01-02 04:41

On Wed, 9 Jan 2002 20:07:16 +0100, "Poul Christensen"
<chrispo@post6.tele.dk> wrote:

[...]

>Enkelt, men effektivt....

Jupp, men de der bruker javascript og annet, pakker det
litt penere inn i "åpne i nytt vindu" idet man ankommer
webstedet så folk egentlig ikke ser hva som skjer.
{dårlig forklart}
Selv ser jeg ikke noe til slikt.

> [...]
>opmærksom på, at de har et problem, men efter de seneste oplysninger er jeg

Oh, ok. :}

Skriver de noget om hva man exponeres for ved å ha
javascript activert ved surfing..?
Pop-up's og bytte av start-side er bare barnemat... *s*

--
remove no- to reply.