Printerproblemer.
Fra : Poul Erik Vad Nielse~

Dato : 09-01-02 15:05

Hej alle!

Jeg ved ikke om dette er det rigtige forum til behandling af mit problem,
men nu prøver jeg.

Jeg har en COMPAQ Presario PC med adgang til Internet via et indbygget 56 K
modem.
Anvender Internet Explorer og Outlook Express.
Til Pc'en er knyttet 2 printere:

En HP LaserJet 6L og en HP DeskJet 930C.

Mit problem er, at ved udskrift af f. eks. et modtaget mail eller et indlæg
i en nyhedsgruppe på LaserJet 6L mangler første og sidste karakter i alle
linier. Det er som om udskriften er for bred.
Ved udskrift til min DeskJet 930C er der ikke noget problem.

Hvad gør jeg?

Hvis du har en løsning på problemet, så prøv at forklare det, så selv jeg
kan forstå det.

Med venlig hilsen

Poul Erik

Fra : Nikolaj Berliner Hom~

Dato : 09-01-02 17:06

> [...]
alle
> linier. Det er som om udskriften er for bred.
> Ved udskrift til min DeskJet 930C er der ikke noget problem.

Er du sikker på at din sidestørrelse er korrekt. Jeg antager at du
printer på A4. Måske er printeren indstillet til at skrive på det
amerikanske Letter format?

> Hvis du har en løsning på problemet, så prøv at forklare det, så selv
jeg
> kan forstå det.

Hvis du bruger Windows, kan du i mappen 'printere' højreklikke på
printeren. Herefter vælger du 'udskrivningsindstillinger'. Dette skulle
give dig mulighed for at sætte standardsidestørrelsen.

Held og lykke!

MVH

Nikolaj