Hvilken Firewall ????
Fra : Spacemann

Dato : 09-01-02 14:27

Hey....

Jeg skal til at installere firewall, har selv haft ZoneAlarm og Norton(både
2001 og 2002) - Men hvilken skal jeg bruge Norton eller ZA ??
Eller er der andre og bedre ?

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Alex Holst

Dato : 09-01-02 15:41

http://a.area51.dk/sikkerhed/ordforklaring#firewalls
http://a.area51.dk/sikkerhed/brugere#intro
http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_pc#firewall
http://a.area51.dk/sikkerhed/hjemme_net#fwinstall

> Eller er der andre og bedre ?

http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#bedste

HTH.

Fra : Spacemann

Dato : 09-01-02 16:07

Og det er ??

Jeg ved sku da godt hvad en firewall er ??
Jeg spurgte hvilken firewall som folk herinde anbefaler !! - Da jeg selv har
prøvet de nævte og ikke ved hvilken jeg syntes er bedst !!

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : HALLUM

Dato : 09-01-02 16:34

> Jeg spurgte hvilken firewall som folk herinde anbefaler !!

Hej Månemand !

Hmm... Jeg vil bruger selv Tiny Firewall som kører driftsikkert osv.
- så den ville jeg jo anbefale hvis det var....

Men ok - du spørger om Zone Alarm og Norton ;
- jeg har lagt mærke til at de fleste har gode bemærkninger om Zone Alarm,
Norton har jeg hørt om at flere har haft problemer med, så skulle man tage
efter det,
så skulle du vælge Zone Alarm ... som jeg iøvrigt også tror er mere udbredt
! ?

Held og lykke med det *S*

Fra : Spacemann

Dato : 09-01-02 18:04

Ok takker *s*

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-01-02 01:25

On Wed, 9 Jan 2002 16:07:22 +0100, "Spacemann"
<spacemann@mail.dk> wrote:

> Jeg spurgte hvilken firewall som folk herinde anbefaler !! - Da jeg
> selv har prøvet de nævte og ikke ved hvilken jeg syntes er bedst !!

Læste du de links du fik tilsendt?

"At tale om hvad der er "bedst" er ofte formålsløst da de mange
deltagere i gruppen har hver deres baggrund og miljø at arbejde
i, hvilket betyder at et system som måske ville være perfekt for
een person ville være ganske uacceptabelt for en anden."

-A
--
http://www.hojmark.org/

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-01-02 19:24

Alex Holst wrote:

> http://a.area51.dk/sikkerhed/indledning#bedste

Hvornår koder du en netnews-bot, der automatisk svarer på denne slags
spørgsmål, Alex? :)

Fra : Alex Holst

Dato : 09-01-02 19:53

Christian E. Lysel <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> wrote:

> Hvornår koder du en netnews-bot, der automatisk svarer på denne slags
> spørgsmål, Alex? :)

Naar snakeoil.dk er kommet undervejs!

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 09-01-02 22:08

Alex Holst wrote:

> Naar snakeoil.dk er kommet undervejs!

Jeg så godt domainet på et baglæns whois opslag hos dk., anyway kommer
snakeoil med andre "features"?

Fra : Alex Holst

Dato : 09-01-02 22:34

Christian E. Lysel <chlyshoswmdatapunktumcom@example.net> wrote:

> Jeg så godt domainet på et baglæns whois opslag hos dk., anyway kommer
> snakeoil med andre "features"?

Den kan smutte ind til Epicurean Foodhall i Lower Abbey Street og hente
Hanson's rootbeer og bagels til min frokost!

(Hvad mener du? Vi er vist off-topic.)