Basisbank investeringskonti
Fra : Bafomet

Dato : 03-01-01 18:14

Hvordan er jeres oplevelser med de tidspunkter Basisbank eksekverer
kontoændringer på deres investeringskonti?

Jeg har en mistanke om at de eksekverer dem på et tidsunkt godt for dem
selv, for sommetider eksekveres hurtigt og sommetider kan der gå en dag.

F.ek.s satte jeg en ordre i dag, som jeg regnede med de ville gennemføre om
aftenen kl 19.30, (salg af Nasdaq og SP500) men den blev gennemført hurtigt.
Senere forsto jeg at begge indeks steg. Det er første gang de gennemføres så
hurtigt, og jeg har en mistanke om, at de så muligheden for at få en
stigning selv.

Ved nogen hvordan/hvornår der eksekveres dels fra en investeringskonto til
en anden .feks Nasdaq til KFX og fra f.eks. lønkonto til Nasdaq.
Kan Basisbankfuske med det hvis de ville eller ligger tidspunkterne fast?

Fra : Jørgen Rasmussen (Ro~

Dato : 06-01-01 20:09

Jeg har selv undret mig lidt over konceptet og specielt med hensyn
til eksekveringstidspunktet. Jeg er ikke gået ind endnu, men søger
nærmere oplysninger. Er kontoen i øvrigt underlagt nogle regler fra
myndighedernes side....

vh
jørgenOn Wed, 3 Jan 2001 18:13:41 +0100, "Bafomet" <Din@adresse.her>