Sælg DanDisc efter nedjustering
Fra : The Analyst

Dato : 28-12-00 16:24

Beskrivelse:
Koncernens aktiviteter er opdelt i to divisioner: DVD/VD-divisionen og
videodivisionen. Den første producerer DVD-video, DVD-ROM, CD-audio og
CD-ROM, men den anden fremstiller indspillede videobånd og musikkassetter.
Inden for begge divisioner tilbydes en række udvalgte produkter og services.

Kommentar:
VT Holding er indenfor de seneste år gået ind i selskabet, og lavet en
ganske vellykket Turn-Around. Jeg har stor tiltro til VT Holding, som er
storaktionær i selskabet. Men jeg ønsker en strategisk udmelding om, hvor
selskabet står om 5 år for at kunne vurdere, hvorvidt selskabet er værd at
investere i.

Jeg har tidligere anbefalet aktien som værende interessant, men en
nedjustering ultimo 2000 har ændret dette til en salgsanbefaling. Noget
tyder på, at man stadig har problemer i selskabet.