Harddisk
Fra : Lund

Dato : 09-01-02 11:03

Jeg har en Compaq 5838 og vil gerne have oplyst hvor stor en harddisk jeg
kan sætte i som slave. på Compaq tekniske support er de ganske uvidende om
hvad der ligger i maskinen (bundkort og bios) selv om de for s/n nr. oplyst

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 09-01-02 14:04

Kunde: "Hvor stor en harddisk kan min 5838'er klare?"
Compaq: "Det du gør, er at du sætter din QuickRestore(r)(c)(tm) cd med
mærkaten opad i dit cdrom drev og genstarter computeren. Ha en fortsat god
dag."

Fra : Thomas Worm Madsen

Dato : 09-01-02 14:15

> [...]
> Compaq: "Det du gør, er at du sætter din QuickRestore(r)(c)(tm) cd med
> mærkaten opad i dit cdrom drev og genstarter computeren. Ha en fortsat god

......lol

Fra : Jens Sloth

Dato : 09-01-02 21:35

hæ hæ hæ lige netop!!