Electronic World PC til 8995
Fra : Per

Dato : 09-01-02 10:24

Er der nogen der har erfaring med den computer der lige har været i
tilbudsarvisen fra Electronic World. Det er en ADM 1800+ med DVD og
12x brænder, og så er der et Geforce 2 grafikkort i og det er storset
det eneste jeg ved. Hvad menere i om den computer, er det noget man
kan risikere at købe?

Med venlig Hilsen
Per Fogtmann

Fra : Deaster

Dato : 09-01-02 11:01

"Per" <fogtmann@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> 12x brænder, og så er der et Geforce 2 grafikkort i og det er storset
> det eneste jeg ved. Hvad menere i om den computer, er det noget man

Mere info. hvad er det for Gforce kort, bundkort, ram, disk, hvilken
brænder, skærm osv?

Ellers er det fuldstændigt umuligt at sige noget om den.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Mikkel Gravgaard

Dato : 09-01-02 14:06

Det er meget vigtigt at bundkortet ikke er noget hø - det er det ofte i
sådan nogle varehus-maskiner.
Evt. kan du jo smække et nyt bundkort i for en tusse ... :)