Leje af camplet
Fra : Christian Damsgaard

Dato : 09-01-02 09:17

Hejsa,

Er der nogen her i gruppen der har erfaringer med leje af Camplet.

De bedste hilsner
Christian Damsgaard

Fra : Have

Dato : 09-01-02 16:40

Prøv evt. at stille dit spørgsmål i gruppen:

dk.fritid.camping

MVH

Jens

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 10-01-02 08:23

"Have" <jph@mlh(NO SPAM).dk> wrote in message
> Prøv evt. at stille dit spørgsmål i gruppen:
>
> dk.fritid.camping

Ovenstående nyhedgruppe har TDC server vist ikke tilgængelig - er det kun
mig der ikke kan finde den?

De bedste hilsner
Christian Damsgaard

Fra : Carsten Stage

Dato : 10-01-02 11:21

Christian Damsgaard wrote:

> Ovenstående nyhedgruppe har TDC server vist ikke tilgængelig - er det kun
> mig der ikke kan finde den?

Gruppen news:dk.fritid.camping er der godt nok - og der kommer da også
indlæg i den, også på TDC's server.

Hilsen,
--
Carsten Stage

Camping interesseret?
http://home19.inet.tele.dk/cstage/camping/index.htm

Fra : Have

Dato : 10-01-02 15:19

Hvis du anvender news.inet.tele.dk som nyhedsgruppekonto så er
news:dk.fritid.camping tilgængelig.

Jens

Fra : Christian Damsgaard

Dato : 11-01-02 09:48

> Hvis du anvender news.inet.tele.dk som nyhedsgruppekonto så er
> news:dk.fritid.camping tilgængelig.

Tak tak - jeg har fået det til at fungere. Af en eller anden årsag havde jeg
ikke fået den gruppe ned initielt. Men en gang opdatering og jeg fik den
med.

/Christian