Flere domæner
Fra : Bettina Uhrenholdt

Dato : 09-01-02 07:23

HJÆLP.... Jeg har en bærbar pc der skal kobles op 2 forskellige steder og
dermed på 2 forskellige domæner, men hvordan gør jeg det. Maskinen er
installeret med windows 2000. Jeg har forsøgt at indsætte flere ip-adresser,
men for mig ser det ikke ud til at virke. Jeg vil gerne har det lavet
således at man i logonvinduet kan vælge hvilket domæne jeg ønsker at logge
mig på afhængigt af hvor jeg befinder mig.
Hvis muligheden ikker er til stede i windows 2000 er der så nogen der kender
et program eller lignende der kan hjælpe mig med dette.
Bettina

Fra : Gud

Dato : 09-01-02 19:09

Jeg bruger Multinetwork manager